رزیدنت اویل 6 آشغال بوده؟
اگه از طرفداران مجموعه residetnt evil و میراث میکامی بپرسید کدوم نسخه ازین 12 بازی منتشر شده ( 8 تا اصلی و 4 تا فرعی ) بد ترن مسلما resident evil 6 اگه نفر اول نباشه جزو سه تای اوله ":)

ازونجایی که من یه دو سه نسل عقب تر زندگی میکنم کلا رترو برای من وجود نداره، آنچه که برای شما رترو هست برای من تجربه اوله ":) پس بیاید ببینیم واقعا این بازی اونقدر که کوبیده میشه یه آشغال به تمام معنی مضخرف کثافت نجسه یا نه ^_^
بریم تجربه منو نسخه دوبله فارسی دارینوس بازی بخوانیم ":)







