ایـــکســـــ پــــــــــی | خرداد ۱۴۰۳

ایـــکســـــ پــــــــــی

فرهنگ گیم و زندگی

ایـــکســـــ پــــــــــی

رزیدنت اویل 6 آشغال بوده؟

اگه از طرفداران مجموعه residetnt evil و میراث میکامی بپرسید کدوم نسخه ازین 12 بازی منتشر شده ( 8 تا اصلی و 4 تا فرعی ) بد ترن مسلما resident evil 6 اگه نفر اول نباشه جزو سه تای اوله ":)

رزیدنت اویل 6 بد بود؟

ازونجایی که من یه دو سه نسل عقب تر زندگی میکنم کلا رترو برای من وجود نداره، آنچه که برای شما رترو هست برای من تجربه اوله ":) پس بیاید ببینیم واقعا این بازی اونقدر که کوبیده میشه یه آشغال به تمام معنی مضخرف کثافت نجسه یا نه ^_^

بریم تجربه منو نسخه دوبله فارسی دارینوس بازی بخوانیم ":)

ادامه مطلب ..
🌹mohammad🌹
پنجشنبه سی و یکم خرداد ۱۴۰۳
10:0
دندان روی جگر بگذار.

شوکیس های ایکس باکس، سامرگیم فست و یوبی سافت

داشتیم خیلی آروم و متین دوغمونو میخوردیم و واسه امتحانات کثیف آماده میشدیم که مراسم اومد، اونم نه یکی دوتا بلکه سه تا تو یه هفته !

چه خبرتوونهههه ( با لحن احمدی نژاد )

خلاصه مراسم های گیم

یکی ازازین مراسم ها که سامرگیم فست عمومیه و دوتای دیگه همین سوسول بازی های مایکروسافت و یوبی سافته که دوست دارن مراسم شخصی داشته باشند ( شرکت ها خود را چ×س میکنند ) . به پیشنهاد امیر تصمیم گرفتیم به سبک و سیاق خودمون شالوده فالوده مخلص کلام این سه تا مراسم رو در یک ساندویچ بمب غنی ، بدیم خدمت شما ":)

علاقه مندان به گیم، تازه واردان و پیشکسوتان به پیش برای خلاصه مراسم ایکس باکس، سامر گیم و یوبی سافت به سبک کازینوووو

بعضی هارو با تریلر گذاشتم و اونی که نداره بزنید رو عکسش بیاد

ادامه مطلب ..
🌹mohammad🌹
دوشنبه بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۳
11:42
دندان روی جگر بگذار.

چه بلایی سر راکستدی آمد؟

سال 2009 بود که دنیای گیم با ظهور یه مهمون ناخونده جدید به لرزه درومد، اون قدر بود، قوی هیکل، خوشتیپ و نو آور ! کسی که اومد طوفان به پا کنه و کار به کار اینکه کی اینجاست و کی معروفه و کی نیست نداشت. بحث مال اونموقع هاست که مارول رو به ورشستگی بود، یه قدمی فروخته شدن قرار گرفته بود و فیلم آیرون من تازه نجاتش داد اما برادران وارنر کجا بودن؟!

بسته شدن راکستدی

تو اوج 😎⚡

بعد از موفقیت های افسانه ای فیلم دارک نایت کریستوفر نولان، وارنر با استدیو جدیدی به اسم راکستدی با به عرصه بازی سازی گذاشت استدیویی که یه تنه استاندارد سبک " بازی های ابرقهرمانی " رو کیلومتر ها جابجا کرد و شاهکار پشت شاهکار ساخت ! سه گانه batman arkham که در زمینه گیمپلی Freeflow Combat نواوری های انقلابی داشت، داستان گویی رو توی گیم های این سبک به سطح جیدیدی رسوند و چنان طراحی مراحل، شخصیت پردازی و گرافیک عالی ارائه داد که کسی فکرشم نمیکرد.....

که الان رو به تعطیلی باشه :/

اما چطور شد که اینطور شد بریم ادامه مقدمه خیلی شد -.-

ادامه مطلب ..
🌹mohammad🌹
یکشنبه بیستم خرداد ۱۴۰۳
16:10
دندان روی جگر بگذار.

نولان نورث - صدایی که دوست داریم 2

تو قسمت قبلی مشاهیر گیم درباره تروی بیکر، بچه پولدار و موفق صدابازیگران ویدئو گیم آموختیم این قسمت سراغ رفیق جینگش یعنی نولان نورث میریم":) کسی که صداپیشه 347 تا شخصیت تو بازی های مختلف بوده !

نولان نورث

از برجسته ترین نقش هایی که ایشون صداپیشش بودن میشه به پنگوئن توی سری آرکام، دزموند توی اساسینس کرید و نیتن دریک آنچارتد اشاره کرد.

بریم ادامه ببینیم نیتن دریک که بود و چه کرد...

ادامه مطلب ..
🌹mohammad🌹
چهارشنبه شانزدهم خرداد ۱۴۰۳
23:30
دندان روی جگر بگذار.

معرفی و بررسی | بازی Leps world 2

سلام به همگی؟ ^----^
حالتون چطوره؟ D:
نویسنده جدید وبلاگ چیتوگه امممم T^T
گیمر نیستم ولی توی این وبلاگ نویسنده شدم تا وارد دنیای گیم بشم:>♡
این اولین پستیه که از بازی مینویسم پس خوشحال میشم اگه اشکالات پست رو بگید >~<

بازی سوپر ماریو وان یا همون قارچ خور رو یادتونه؟
توی این پست قراره درباره ی لپس ورلد صحبت کنیم بازی ای به سبک قارچ خور D;

بازی لپس ورلد ساخت شرکت nerByte GmbH هست که بازی های زیادی رو در سبک آرکید ساخته اما لپس ورلد محبوب ترین بازی این کمپانیه، و توی گوگل پلی بیشتر از صد میلیون بار دریافت شده و تونسته میانگین نمره ی 4.5 از 5 در بین یک میلیون رای به دست بیاره و نسخه دومش موفق تر و بهتر عمل میکنه =)
لپس ورلد یک بازی پلتفرمر هست ، *پلتفرمر یا سکوبازی یکی از سبک های بازی های ویدیوییه که گیم پلیش شامل پریدن ، حرکت به سمت چپ و راست و گذر از موانع هست. در کل این بازی با الهام گرفتن از دو چیز ساخته شده که در ادامه ی پست قراره بهش بپردازیم.

بقیـــــه ادامــــــــه مـطلب!

ادامه مطلب ..
chitoge
چهارشنبه شانزدهم خرداد ۱۴۰۳
0:18
دندان روی جگر بگذار.

کازینو تاک | کدوم بازی بتمن بهترینه؟!

تو این قسمت کازینو تاک پرداختیم به نظریه های نامحبوب خودمون درباره دنیای گیم ":) نظریه هایی که شاید غیر ازخودمون انگشت شمار یا کلا آدمای کمی باهاش موافق باشن . یکی از اون نظریه اینکه آیا batman arkham asylum بهترین بازی از سه گانه آرکام هستش ؟!

برای کسایی که نمیدونن باید بگم که سال 2009 راکستدی استدیویی بود که کسی نمیشناختش و مسئول ساخت بازی از دنیای بتمن برای شرکت وارنر شد، نتیجه کار سه تا از شاهکار ترین آثار تاریخ گیم شدند که به عنوان بهترین بازی های ابرقهرمانی ازشون یاد میشه .

کدوم نسخه بتمن بهتره

این پست ما بحث و جدل میکنیم که ببینیم آیا دوتا نسخه بعدی این بازی که سالهای 2011 و 2015 عرضه شدن به خوبی نسخه اول نیستن و چرا نسخه اول واسه خودش خیلی باحال بود .

اگه طرفدار این سه گانه هستید از دست ندین حتی اگه نمیشناسید هم از دست ندین شاید فرجی شد برید بازی کنید :|

ادامه مطلب ..
🌹mohammad🌹
دوشنبه چهاردهم خرداد ۱۴۰۳
15:22
دندان روی جگر بگذار.

مراحل بازی سازی و مشتقات آن

لیدیز اند جنتل منز ! درودً علیکم !

تا حالا فکر کردید که بازی ها چطوری ساخته میشن ؟

قبلا یه پست منشر کرده بودم که توش میدیدیم که انجین یا موتور بازی سازی چیه ؛ که میتونید از" اینجا "ببینیدش.

(الان خودم رفتم دیدمش خجالت کشیدم :/. چقد مشمئز کننده تایپ میکردم :/ )

این بار میخوایم به مراحل ساخت یک بازی اشاره کنیم و در باره شون حرف بزنیم .

* انجین بازی سازی مورد بحث در این پست گادو انجینه

ادامه مطلب ..
سوشیانس
جمعه چهارم خرداد ۱۴۰۳
12:23
دندان روی جگر بگذار.

هیولایی از ردموند

فورتینات لی بابجی ،

بابجی ایلا ایکس بوکس؛

ایکس بوکس و پلستیشن فآآآآآآیو !

تعطیلی استدیو های مایکروسافت

دو کنسول رقیب که همواره هم از سمت سهام داره های 14-15 ساله مورد مناقشه و بحث بودند و هم با یکدیگر رقابتی گاهی دوستانه گاهی نه دوستانه دارند ":)

یه کنسول سومی هم هست به اسم نینتندو که این اصن تو یه لیگ دیگه ای زندگی میکنه، اصن نیازی به رقابت نداره :|

این پست میخوام حس قلبی خودم رو باتوجه به تعطیلی استدیو تانگو گیم ورک بگم :)

پ.ن سوشیانس : بعد یارو دلقکه پا میشه میاد میگه اینکارو برای حفظ سلامت شرکت در طولانی مدت کردیم :/

خب آخه بی پدر حداقل واگذارش میکردی نه اینکه تعطیلش کنی

ادامه مطلب ..
🌹mohammad🌹
چهارشنبه دوم خرداد ۱۴۰۳
12:28
دندان روی جگر بگذار.