ایـــکســـــ پــــــــــی | ea

ایـــکســـــ پــــــــــی

فرهنگ گیم و زندگی

ایـــکســـــ پــــــــــی

سیاست در گیم: سرمایه داری - پارت دوم

برای خوندن بقیه قسمت های سیاست در گیم بزنید روعکسه

سیاست در گیم: سرمایه داری

آقا سرمایه داری

قبل ازینکه برچسب " کمونیست " رو از کشوی مغزتون در بیارید و بزنید به من بگم من از مزیت های بازار آزاد خبر دارم ولی این سری که شاید چند پارت هم بشه میخوام از جهات مختلف به این موضوع نگاه کنم، همیشه نباید فقط 0 و یک یا چپ و راست باشیم، اگه یکی گفت این ویژگی سرمایه داری بده بهش بگیم تو کمونیستی یا اگه برعکس گفت بگیم تو یه لیبرال پلشتی -.-

این قسمت از سیاست در گیم میخوایم به معقوله دیدگاه سرمایه داری و آثارش تو دنیای گیم بپردازیم، اینکه چطوری کار میکنه، چه اثراتی میذاره و چطور میشه کنترلش کرد؟

⨪⨪⨪⨪⨪⨪

با همراه ما باشید :|

ادامه مطلب ..
🌹mohammad🌹
یکشنبه سی و یکم فروردین ۱۴۰۴
13:0
دندان روی جگر بگذار.

چرا از EA بدمون میاد!؟

اگه زیاد توی کازینو و مطالبش چرخیده باشید حتما زیاد شنیدید که من این جملات رو تکرار کنم

- سیاست های اشتباه EA

- از دست EA

- EA احمق

- مدیریت EA

- ای من ری××× تو EA خارو××× صدای بوققق.....................

اما اصلا EA چیه ؟

ea
الکترونیک آرتز یا EA یکی از شرکت های بزرگ و قدیمی ناشر و ساخت
بازی ویدئویی بود که الان فقط خوراک میمه :/

EA یا Electronic Arts یه شرکت بازیسازی آمرکایی که سال 1982 توسط تریپ هاوکینز (Trip Hawkins) کلگنگ زنی شد . یعنی سال تقریبا 40 سال پیش :/. ناموسا چهل سال پیش ایران چه شکلی بود :)) چهلل سال پیش یعنی قبل از جنگ ایران عراق و کلا سه سال از انقلاب اسلامی گذشته بود یارو شرکت ea رو ساخت ...

میدونم میدونم خودم خیلی حال میکنم ازاین مقایسه های سمی :|

خلاصه که ea یا به مدل ایرانی " شرکت هنر های الکترونیک " از همون اول کارش ساختن بازی بود و اون زمان جزو خیلی معدود شرکت هایی بود که برای کامبیوتر ها بازی میساخت . اون زمان مشهور بود اونها به برنامه نویس هاشون خیلی اهمیت میدادن و شما ناموسا خودتون تصور بکنید که اون سال ها یه شرکتی وجود داشته باشه که برای این بازی بسازه !

کامبیوتر
یه کامبیوتر تو سال 1980 یعنی 40 سال قبل !

ناموسا باید دستشو طلا گرفت :|

خلاصه ea فرشته نجاتی بود برای pc دارای مفلوک بخت برگشته که نمیتونستند مثل نینتندو یا سگا باشن . الکترونیک آرتز همینطوری پیش رفت 11 تا کارمند و 5 ملیون دلار ناقابل رسید به اینجا :) بیشتر از 10 هزار تا کارمند و خیلی ملیارد دلار پول #|

اما اینجا میخوایم اینو بررسی کنیم که چرا این فرشته نجات گوگولی مگولی الان یکی منفور ترین و آشغال ترین و لاشی ترین و بی کفاثت ترین شرکت های بازی سازی دنیاست -/-

ادامه مطلب ..
🌹mohammad🌹
دوشنبه پنجم دی ۱۴۰۱
15:43
دندان روی جگر بگذار.