ایـــکســـــ پــــــــــی

ایـــکســـــ پــــــــــی

فرهنگ گیم و زندگی

ایـــکســـــ پــــــــــی

سلام..

گایز چند وقت پیش،،، خواهرم بهم گفت یه وب خفن هست به اسم کازینو و منم نویسندشم و اینا

منم یه مدت فعلا مطلب میخوندم تا اینکه گفتم نویسنده بشم (:

یکی دو تا پست گذاشتم تا اینکه همین دیروز به ادمین گفتم خواهر آلیس ام....

جریان اینه ادمین جان :)

عسل
دوشنبه دوم مرداد ۱۴۰۲
15:14
دندان روی جگر بگذار.

معرفی عرفان تاکسیک

سلام...

چطورین؟

میخوام یه یوتیوبر رو معرفی کنم که کارش تو ماینکرافته و خیلی خفنه‌.‌

فقط یکم بی ادبه و بخاطر همون رده سنی داره دیدن ویدیو هاش (رده سنی پیشنهادیه)

عرفان تاکسیک!

نام = عرفان تاجی. ملقب به عرفان تاکسیک.

فعالیت= هر چیز میز ماینکرافتی.

همکار= در حال حاضر پیکسی فرناز.

پیج های دیگه= پیکسی تاکسیک(همکاری خودش و فرناز).

لوگو=

الان نت ریده.. بعدا کامل ترش میکنم‌‌...

پ.ن= گفتم بتون من خواهر کوچیکه لی چان (همون آلیس.. تو خونه لی چان صداش میکنم😅) ام؟

محمد : دروغ میگویی :| جدی ؟! واقعا ؟ آلیس کجاست ؟ خالی میبندی

عسل: نه بابا! دروغم چیه؟

عسل
شنبه بیست و چهارم تیر ۱۴۰۲
15:20
دندان روی جگر بگذار.

عسل با نظرش راجع به گیم ها اومد

این قسمت: mortal kombat @_@


سلام.. من جدیدا تازه با خوندن یکی از نوشته های همین وبلاگ رفتم و مورتال کمبات یک و دو و سه رو زدم گیم دادم :/

گیم خیلی خفن و خون خون بازی ایه. گرچه فکر کنم این نسخه هایی که من بازی کردم مال سگان و کیفیتشون با 💩 برابری میکرد :|

شخصیت های باحال که میتونستی بیوگرافی هر کدومشون رو با بردن یه دیوار با اونا ببینی ~.~

گفتم دیوار... ما دو تا کار میتونستیم بکنیم. یکی با دو تا دسته بازی کردن و یکی دیگه با ربات بازی کردن که به قول معروف

سلام.. من جدیدا تازه با خوندن یکی از نوشته های همین وبلاگ رفتم و مورتال کمبات یک و دو و سه رو زدم گیم دادم :/

گیم خیلی خفن و خون خون بازی ایه. گرچه فکر کنم این نسخه هایی که من بازی کردم مال سگان و کیفیتشون با 💩 برابری میکرد :|

شخصیت های باحال که میتونستی بیوگرافی هر کدومشون رو با بردن یه دیوار با اونا ببینی ~.~

گفتم دیوار... ما دو تا کار میتونستیم بکنیم. یکی با دو تا دسته بازی کردن و یکی دیگه با ربات بازی کردن که حریفا مثل دیوار بالای هم قرار گرفته بودن و قوی ترینشون بالا ترین بود :>بعد کنار صفحه دکمه های سگا بود. ما میتونستیم با زدن یه سری دکمه های خاص که برای هر شخصیت فرق میکرد فن هایی مثل اسید، پرتاب کردن حریف و اینا =]


پی نوشت: میدونم خیلی افتضاح بود و حتی عکس نداشت اما من اینو به عنوان اولین پستم نوشتم و امیدوارم مشکلاتمو بهم بگین .. ببخشید خیلی دیر شد ادمین :(

عسل
پنجشنبه بیست و پنجم خرداد ۱۴۰۲
22:39
دندان روی جگر بگذار.

بیوگرافی عسل :)

نام: عسل (ملقب به مغرور جذاب)...

سن: 15...

تایپ شخصیتی: estp...

متولد: نه مرداد...

توصیف خودم تو یه جمله: این مورچه مهربون چقدره جذابه! (با ریتم شعر پیرمرد مهربون بخونین)

شعار: یوداااااااااااااااا (یودای بوروسلی)

ایموجی مورد علاقه: 🗿🗿🗿🗿

بای

عسل
دوشنبه یکم خرداد ۱۴۰۲
12:3
دندان روی جگر بگذار.

سلام به همه

سلام.‌ منم نویسنده شدم :)

امیدوارم از پست هایی که میذارم خوشتون بیاد (و همچنین برعکش)

بایییییی

عسل
یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ۱۴۰۲
22:36
دندان روی جگر بگذار.