دی ال سی فنف
یو گایز...
دیروز دی ال سی فنف خرابه اومد...
تبریک میگم =)
ادامه تریلر رو میذارم..
وقتی کامل دیدمش هم نقد و بررسی میذارم..
فرهنگ گیم و زندگی
یو گایز...
دیروز دی ال سی فنف خرابه اومد...
تبریک میگم =)
ادامه تریلر رو میذارم..
وقتی کامل دیدمش هم نقد و بررسی میذارم..
گایز چند وقت پیش،،، خواهرم بهم گفت یه وب خفن هست به اسم کازینو و منم نویسندشم و اینا
منم یه مدت فعلا مطلب میخوندم تا اینکه گفتم نویسنده بشم (:
یکی دو تا پست گذاشتم تا اینکه همین دیروز به ادمین گفتم خواهر آلیس ام....
جریان اینه ادمین جان :)
سلام...
چطورین؟
میخوام یه یوتیوبر رو معرفی کنم که کارش تو ماینکرافته و خیلی خفنه.
فقط یکم بی ادبه و بخاطر همون رده سنی داره دیدن ویدیو هاش (رده سنی پیشنهادیه)
عرفان تاکسیک!
نام = عرفان تاجی. ملقب به عرفان تاکسیک.
فعالیت= هر چیز میز ماینکرافتی.
همکار= در حال حاضر پیکسی فرناز.
پیج های دیگه= پیکسی تاکسیک(همکاری خودش و فرناز).
لوگو=

الان نت ریده.. بعدا کامل ترش میکنم...
پ.ن= گفتم بتون من خواهر کوچیکه لی چان (همون آلیس.. تو خونه لی چان صداش میکنم😅) ام؟
محمد : دروغ میگویی :| جدی ؟! واقعا ؟ آلیس کجاست ؟ خالی میبندی
عسل: نه بابا! دروغم چیه؟
این قسمت: mortal kombat @_@
سلام.. من جدیدا تازه با خوندن یکی از نوشته های همین وبلاگ رفتم و مورتال کمبات یک و دو و سه رو زدم گیم دادم :/
گیم خیلی خفن و خون خون بازی ایه. گرچه فکر کنم این نسخه هایی که من بازی کردم مال سگان و کیفیتشون با 💩 برابری میکرد :|
شخصیت های باحال که میتونستی بیوگرافی هر کدومشون رو با بردن یه دیوار با اونا ببینی ~.~
گفتم دیوار... ما دو تا کار میتونستیم بکنیم. یکی با دو تا دسته بازی کردن و یکی دیگه با ربات بازی کردن که به قول معروف
سلام.. من جدیدا تازه با خوندن یکی از نوشته های همین وبلاگ رفتم و مورتال کمبات یک و دو و سه رو زدم گیم دادم :/
گیم خیلی خفن و خون خون بازی ایه. گرچه فکر کنم این نسخه هایی که من بازی کردم مال سگان و کیفیتشون با 💩 برابری میکرد :|
شخصیت های باحال که میتونستی بیوگرافی هر کدومشون رو با بردن یه دیوار با اونا ببینی ~.~
گفتم دیوار... ما دو تا کار میتونستیم بکنیم. یکی با دو تا دسته بازی کردن و یکی دیگه با ربات بازی کردن که حریفا مثل دیوار بالای هم قرار گرفته بودن و قوی ترینشون بالا ترین بود :>بعد کنار صفحه دکمه های سگا بود. ما میتونستیم با زدن یه سری دکمه های خاص که برای هر شخصیت فرق میکرد فن هایی مثل اسید، پرتاب کردن حریف و اینا =]
پی نوشت: میدونم خیلی افتضاح بود و حتی عکس نداشت اما من اینو به عنوان اولین پستم نوشتم و امیدوارم مشکلاتمو بهم بگین .. ببخشید خیلی دیر شد ادمین :(
نام: عسل (ملقب به مغرور جذاب)...
سن: 15...
تایپ شخصیتی: estp...
متولد: نه مرداد...
توصیف خودم تو یه جمله: این مورچه مهربون چقدره جذابه! (با ریتم شعر پیرمرد مهربون بخونین)
شعار: یوداااااااااااااااا (یودای بوروسلی)
ایموجی مورد علاقه: 🗿🗿🗿🗿
بای
سلام. منم نویسنده شدم :)
امیدوارم از پست هایی که میذارم خوشتون بیاد (و همچنین برعکش)
بایییییی