خلاصه مراسمات تابستان 2025 بازی های ویدئویی

ایـــکســـــ پــــــــــی

فرهنگ گیم و زندگی

ایـــکســـــ پــــــــــی

خلاصه مراسمات تابستان 2025 بازی های ویدئویی

State of Play 2025

خب مراسم سونی، آقا دوستان زحمت کشیدن این بنر رو ساختن دیگه از شر تاریخ انتشار نوشتن خلاص شدیم. خدمت شما :)

مراسم state of play 2025

...

Pragmata

آقا پراگماتا یه بازی گوگولی کپکام ساز بود یعنی ساخته کپکام بود که برای اولین بار به شکل کیوت تاخیر زدن رو بهمون نشون داد. یه دختر گوگولی تو بازی هست که هی هرسال با نهایت کیوت بودن یه برگه دستش میگرفت میگفت بازی تاخیر خورد مام که دلمون میرفت میگفتیم اوخیــــــ عیبی ندارههههه. اینبارم تاخیر زد :|

نه شوخی کردم، بالاخر ازین کیوت خانم گیم پلی دیدیم و اونچه که مشاهده کردیم شما یک نَر هستید و حاج خانم ظاهرا یک ایجینت یا دستیار هوش مصنوعی مانندیه که خیلی شبیه انسانه و شایدم انسانه! اون اسم خودشو گذاشته D-I-03367 البته ما بهش میگیم دایانا :/

گیمپلی بازی یه چیز دث استرندینگ لست آف آس مانندیه که ما با همکاری یکدیگر و قدرت های نامشخص دایانا بر دشمنان پیروز میشویم.

pragmata
- صحنه بعد از امتحان نهایی
بزنید رو عکس تریلرشو گذاشتم.

..

Romeo is a Dead Man

آقا احتمالش خیلی کمه که شما اسم suda 51 به گوشتون خورده باشه. ایشون یه روانیه! یه بازی ساز کلا خارج از ماتریکس که با بهمن هاشمی میتونه کراس اوور بزنه :| این بشر یه بازی معمولی هم نساخته هرچی ساخته عجیب غریب و به شدت سلیقه ایه. منم هیچ بازی شو نکردم فقط از اسمش خوشم میاد. بازی جدید ایشون و استدیو Grasshopper Manufacture یه اثره مثل همیشه روانی سمی اما خشونت آمیزه که توش ما یعنی رومئو فاقد ژولیت به طرز مسخره ای میمیریم ولی طبق تریلر دوستمون با دستگاه من دراوردیش مارو زنده میکنه و میشیم مبارز راه هیچی :/

خب بازی های سودا هیچوقت داستان محور نبودن به گیمپلی های خلاقانه مشهورن. گیمپلی این بازی هم یه ترکیبی از فیلم کینگزمن و مورتال کامبته. خشونت زیاد با افکت های رنگارنگ. این بامزه سازی خشونت چیه انجام میدید ناموسا

تریلر معرفی بازی Romeo is a Dead Man
تریلر تو عکسه، کلیک کن

...

Silent Hill F

خب آقا من هنوز هذم نکرده بودم که بلوبر تیم چطوری تونست silent hill 2 remake رو بسازه! نه تنها ساخت بلکه پخت و پز کرد رسما 🏆 حالا neobards entertainment رو اورده گذاشته که silent hil f رو توسعه بدن. استدویی که چند تا رزیدنت اویل آنلاین ناشناس فقط ساخته. حاجی اینارو از کجا میاری ناموسا :/

بعد عجیب اینه تریلر و گیمپلی های بازی که منتشر شدن کف و خون قاطی میشه ها. یعنی روانی، خونین و خشونا آمیز زیاد .عجیبه اون کونامی که بیشتر دستگاه شرط بندی میساخت و با همه لج کرد اینطوری پخت و پز میکنه. نویسنده بازی Ryukishi07 هست که اسم واقعیش معلوم نیست. طرف تو کار نوشتن رمان مدرسه ای- طنز و وحشت بوده که نخوندم کاراشو ولی جالبه. آهنگساز معروف سری سایلنت هیلم هست یعنی آکیرا یامائوکا. بازی 3 مهر که مدرسه ها باز شدن میاد. تریلرش رو ببینید اگه ژانر وحشت روانشناختی دوست دارید. من یکم مبارزاتش رو دیدم یه جوری شدم ولی باقیش چیز خوفیه.

این آنریل اینجین 5 ماد پذیری خوبی داره؟ دختره رو با یک بانوی فرهیخته جابجا کنیم ؟ :|

تریلر ساینت هیل اف
الان فهمیدم چرا کاراکتر اصلی لباس مدرسه تنش بود.

...

آقا سازنده های Castlevania: Symphony of the Night یه بازی ساختن به اسم Bloodstained: The Scarlet Engagement که من نمیدونم چرا میگن یاد اور خاطرات کسلوانیا، والا این فقط کارکتر هاش شبیه کسلوانیا بودن گیمپلیش شبیه نبود. عامو خشونتتت، شلاق، خون ریزی ؟! این شبیه فاینال فانتزی بود. البته کات سین هاش که انیمیشنی بود قشنگ بودن، کاش گیمش هم همون جنسی بود. شنیدین میگن کاش کل هواپیما رو از جعبه سیاه میساختن؟ منظورم اونه!

...

حاجی یه چیز کشف کردم تو این مراسم. یادتونه وقتی دث استرندینگ اومده بود میگفتن شبیه ساز پیاده روی ساختن؟ حالا یه بازی لعنتی که واقعا شبیه ساز پیاده رویه منتشر شده :| Baby Steps یه بازی که انگار میخوای نقش اون معلم دفاعی تباه مغز رو ایفا کنی که نمیتونه راه بره. جدی میگم این بازی کاملا برپایه اینکه پاهاشو کنترل کنید که نیافته و تعادل داشته باشه :/

واقعا داری با خودت چیکار میکنی سونی ؟! :/ از نعره های کریتوس رسیدیم به چی

این بازی بیشتر میخوره یوتوبر پسند باشه تا عامه پسند.شما دفاعی دارید؟

...

یه بازی به اسم hirogami معرفی شد که شما در نقش یک شخصیت اوراگامی هستید، با تبدیل شدن به اشکال مختلف کاغذی مثل همین کشتی ها که بچکی میساختیم باید یک جهان فانتزی رو طی کنید، پلتفرمینگ رو تغییر شکل اوریگامی طی کنید و یکم مبارزه هم داره. ایده خوبیه درکل و فرهنگ اوریگامی ژاپن و این حرفا. گیملپی بازی بچگونه و عاری از خشونته، گرافیک هنری و رنگارنگ که بدید بچه تون بازی کنه ای والدین :/

تریلـــــــــــــــــــــــــــر

...

007: First Light

بازی جیمز باند :|

خب من زیاد با جیمز باند خاطره ندارم حداقل میدونم استون مارتین دوست داره، بریتانیایی و اکشن و بزن بزن. امان از انگلیس پلشت روبه صفت. بازی 007: First Light دوران آغاز جیمزبانده، جایی که تازه استخدام mi6 میشه و تازه میاد که راه و رسم پهلوانی رو یاد بگیره. گیمپلی بازی جیب بری، جاسوس بازی، رانندگی و نبرد مستقیم داره و البته. زور سوئیت بی بی و لگبت دوستا نرسید که جیمز باند رو سیاه پوست کنن ولی دستیارش و فکر کنم هرچی شخصیت مثبت تو بازی باشه رو سیاه پوست کردن. شخصیت منفی ماسک داشت ولی حدسم اینکه سفید پوسته :)

زورشون نرسید وگرنه جیمز باندم سیاه میکردن

...

خب مراسم سونی همین بود. زیاد چیز دندون گیری نبود نه؟

اما سامر گیم فاستونی 2025 چطور؟

سامر گیم فست 2025

...

Mortal Shell2

خب من نمیدونستم مورتال شل اصن چی هست، رفتم بازی اولی رو دیدم ظاهرا یک سولز بورن خوش ساخت کوتاه بوده اما در نسخه دوم با توجه به تریلر شبیه بلسفمس با گرافیک خیلی زیاد و قابلیت تیراندازی شده :| اگه مثل بازی قبلش باشه ظاهرا شما یه موجود ناشناس هستید که در جلد جنگ جویان فراموش شده میرید و موجودات دروغین پلشت خاک برسر اون سرزمین رو نابود میکنید. تنوع باس فایت ها وهیولا هاشون دوست داشتم انصافا احتمالا هیچوقت بازیش نکنم :/

شما چطور؟

مورتال شل 2
همون اول مردونه شروع کرد، بعد سونی رو نگاه کن :/ بازی شبیه ساز گلف نشون داده

...

Sonic Racing CrossWorlds

برای سونیک دوستانی چون هاروچان یه بازی سونیک سه مهر میاد که میگن گنده ترین بازی مسابقه ای سونیکه و تفاوتش با بقیه بازیای سونیک اینکه توش عین فورتنایت با بازی های دیگه همکاری میکنن، مثلا تو دنیای ماینکرافت میرن، شخصیت از بازی یاکوزا و ساکورا اسکول میارن و کلا چیز غنییییه

البته من تنها بازی های سونیکی که بازی کردم اون بازی دو بعدی رو آتاری و اون سونیک دویدنیه رو اندرویید بود:/

بازی سونیک رایزینگ
بازی های مسابقه ای سونیک کلا تم فانی دارن و چیزایی مثل مپ های جورواجور و تله
و این حرفا توشون زیاده اگه ماریو کارت بازی کرده باشید همه اینا شبیه همن.
از پوستر کار خوشم اومد 👌

فانالله :|

End of Abyss

سازنده های سابق Little Nightmares یه بازی جدید ساختن و درحالی که قومی منتظر Little Nightmares3 موندن اینا End of Abyss رو معرفی کردن، گرافیک واقع گرایانه خوش ساخت با محیط خوف و موجودات ترسناک روانی که بدن های به فنا رفته ای دارن که در یک دوربین ایزومتریک شمای تکنسین رو میخوان خفت کنن.

من این سبک بازی هارو بچگی بازی کردم، یادم نیست اسمش چی بود ولی عمده استرس این مدل بازیا کمبود مهمات و پیشروی دشمنا تو صورت شماست درحالی که تو یه مکان همیشه تنگ گیر کردید.

این بازی هم مثل لیتل نایتمرز شما کوچولو هستید و کلا درود بر این مدل بازیا، یه حس ماجراجویی باحالی دارن.

End of Abyss

...

MOUSE: P.I. For Hire

این بازی از چند جهت برام جالب بود. یکی سبک هنریش که شبیه انیمیشن های قدیم دیزنی و لونی تونزه، یه سبک که از بس مدگل اینا دربارش دارک تئوری ساختن و حس و حال ترسناکش رو دیدم خاطرات بچگیم رو خراب کرده :/ . استدیو لهستانی Fumi Games نمیدونم چه زیرمیزی به تروی بیکر داده که بیاد تو این بازی گویندگی کنه، اگه نمیدونید تروی بیکر کیه این پست رو بخویند. اگه حوصله ندارید بدونید یارو صداپیشه جوئله! همین بس :|

خلاصه که درست مثل آرت کلاسیک سیاه و سفید بازی داستانش هم مال دهه 30 هه که یه کاراگاه سابق جنگی اولش میره یه دختری رو نجات بده ولی یکهو میافته تو شبکه تو در توی خلافکار های شهر کثیف Mouseburg. این اثر مستقل رو به خاطر اسم تروی بیکر هم که شده نمیخرم :/ راستش برای من آدم مهم و خاصی نیست به شما ها اینطوری میگم شاید برای شما باشه :)

ولی گیمپلی شوتر باحالی داره حالا شاید تجربه کردم اگر خدا خواهد و عمری به دنیا بود.

MOUSE P.I. For Hire
بازی فوق سخت کمر شکن cup head هم استایلی شبیه به این داره
ولی ربطی به هم ندارن و این راحته.

...

Atomic Heart2

بازی Atomic Heart یه اثر بایوشاک مانند از استدیو Mundfish بود که توی یک آرمان شهر رو به زوال روسی جریان داشت. برخلاف باور کاپیتالیست های پلشت این استدیو تو روسیه نیست و تو قبرس و ابوذبی کار میکنه، سازندش روسیه. اتفاقا خیلیم عالی که یه بازی متفاوت از جریان آمریکای نجات بخش داریم ":) جهان سازی این بازی، طراحی شخصیت ها و نوآوری های گیمپلیش واقعا باحاله و اگه شوتر داستانی دوست دارید یه فرصت بهش بدید.

والا حالا که کالاف دیوتی داستان هاش آب رفتن میارزه واقعا

اگه آنلاین هم دوست دارید سازنده ها به فکر شمای پلیر آنلاین دوست هم بودن و یه بازی چند نفره MMO داخل همین بازی به اسم The Cube قرار داره. یعنی تو دنیای Atomic Heart یه بازی آنلاین هم گذاشتن. در کل تصمیم هوشمندانه ای بود.

تریلرشو نذاشم چون گیمپلی نداشت.

Onimusha: Way of the Sword

اونیموشا یکی از عناوین تقریبا فراموش شده کپکام بود که جدیدا تصمیم گرفته بدوشه ولی خب، خوب بدوشه همه راضین. Onimusha داستان های تاریخی ژاپن رو با مسائل ماورالطبیعه مثل ارواح و شیاطین ترکیب میکنه و شمارو در نقش سامانوسوکه آکچی یا یکی دیگه قرار میده تا از جنگ داخلی ژاپن در دوره های قدیم جلوگیری کنن و نذارن یکی با نیروی های تاریکی کشور رو تصرف کنه. سبک بازی سوم شخص هک اند اسلشه و فضاش فانتزی تاریکه.

جدیدا که دارن احیاش میکنن به نظرم گیمپلیش سولز میزنه، کلا اینروزا همه چی یکم سولز میزنه حتی زندگی -.-

اونیموشا

...

Out of Words

خب بعد از اینکه یوسف پارسی با آثار حقی چون its take tow و split fiction جهان بازی های دونفره رو دگرگون کرد طبیعیه که ترند بعدی دنیای گیم بازی های co-up یا دونفره باشن. بازی هایی که بعد از دوران قدیم کنسول های پیکسلی و اوایل سال های 2000 با گرافیک و گیمپلی متنوع میتونید با دوست جنس مخالف، موافق، همسر، مادر گرامی و برادر یا خواهر خود تجربه کنید و فشار دوگانه بخورید ")

البته اگه جفتتون گیمر باشید که فشار نداره.

Out of Words
- اون رفیقم که ادعای سیگما بودن داره وقتی دختر میبینه :
.
.
بازی سبک استاپ موشنی داره که یعنی هنریه!
هنر خالص و پر زحمت استاپ موشنـــــــــــــــــ
در جهان بازی شما و دوستتون لال شده و به جهانی عجیب گم و گور میشید تا
ماجرایی رو بجویید. بازی ارزون تر از آثار جوزف فارسه و دو بعدی اما خوشگله

آخ مردشورشو ببرن اینهمه نوشتم تازه فهمیدم تاریخ انتشار ندادن -.- این احتمالا 2027 یا اوخر 2026 بیاد.

حیفم میاد همرو پاک کنم😑

...

دیگه Jurassic World Evolution 3 هم معرفی و 29 مهر ماه میاد. کلا Jurassic World Evolution همون شبیه ساز پارک ژوراسیکه که به شما توانایی مدیریت و ساخت پارک با دایناسور ها و ساخت دایناسور های جدید رو هم میده، حالا دیدم بعضیا ماد ریختن و بومباردینو کوروکودیلو ساختن توش :/ درکل ازین بازی مدیریتی هاست.

...

Acts of Blood

خب، یه بازی مستقل از استدیو Fajrul FN تو اندونزی معرفی شد، البته بعد از کلی نسخه بتا و آزمایشی که در نوع خودش چیز تمیزیه. داستان درباره پسریه که باباشو کشتن و میره که به سبک جان ویک گروه مقصر رو قضاوت الهی 🪓🪓 کنه ":) استایل هنریش شبیه سیفو هست ولی گیمپلی که من دیدم حس میکنم اگه بازی طولانی بشه کسل کننده میشه. شایدم دارم اشتباه میکنم ولی اونایی که دنبال بازی چکی چان بودن! این خوب چیزیه ":)

یادش بخیر سی دی فروشیا چقدر بازی رو با اسمای الکی بهمون فروختن بازی جومونگ بازی جی تی ای در چین و...

...

Dying Light The Beast

بازی Dying Light The Beast ادامه نسخه اول و بعد از بسته الحاقی The Following جریان داره، جایی که کایل کرین میاد تا انتقام بگیره از کسایی که روش آزمایش کردن. درحالی که من نه این سری رو بازی کردم و نه میدونم کاین کرین چیه ولی میدونم اول شخص، آخرزمانی، پارکور محور و درگیری هایی هم داره. نسخه اولش ظاهرا داستان تمیزی داشته. باشد تا اینم داشته باشه.

بازی 31 مرداد میاد.

Dying Light The Beast
در کنار پارکور این نسخه ماشین سواری و شوتر هم داره. قبلی شوتر داشت؟
آقا یکم ترسناکم هست بازیش.

...

Wuchang: Fallen Feathers

خب به نظرم هنوز صنعت گیمینگ چین راه داره تا جریان سازی بکنه و بیشتر داره عناصر موفق بازی های ژاپن و غربی رو کپی میکنه تا حالا یا راه بیافته یا همونجا بمونه. به هرحال نظام کمونیستی چین فرق داره با بازار آزاد. ووچانگ برخلاف انبوه بازی های چینی بدون تاریخ انتشار 2 مرداد میاد. در سبک سولز اکشن یعنی چیزی شبیه به Black Myth: Wukong هست و اگه مثل اون واسه pc قفل دنوو نخوره و نسخه ایکس باکسش به خاطر مثلا صعف ایکس باکس s کنسل نشه میتونیم ببینیم چه میکند این بشر. داستان بازی درباره یک جنگ سالار زن دزد دریایی که دچار فراموشی شده و در اواخر سلسله مینگ چین باید دنبال گذشته خودش رو کشف و با هیولا های برخواسته از یه بیماری عجیب روبرو بشه.

تریلر بازی رو سرچ کنید من احتمالا لینکشو بذارم آقایون یخه آفتابه ای پاکش میکنن چون بانو وجنات هوسبازانه ای داشت -.-

...

Resident Evil Requiem

خب رسیدیم به بازی که همه منتظر بودن، یعنی کسی اهمیت نمیده قبیلیا چین یا کالاف بلکس آپس 7 معرفی بشه یا اصن silent hill! تنها بازی که هیجانش اندازه رزیدنت اویله، ویچر 4 یا جی تی ای میتونه باشه. بازم ویچر 4 یه تریلر داد که سیری فقط داشت راه میرفت :/

همگان منتظر رزیدنت اویل 9 و علل خصوص آقام لیان اس کندی بودن. اصن جز لیان کیرو میخواستیم ببینیم؟

که خب سازنده رکبی سخت از جنس ابوسفیان بهمون زدن و یه کاراکتر جدید معرفی کردن -.-

آخه مشتی!؟

گریسی اش‌کرافت ؟!

عامو شونصد تا شخصیت ساختی رها کردی بعد گریسی اش‌کرافت کیه؟ طبق داستان ما گذری به راکون سیتی به یاد موندنی بعد بمب اتم میزنیم و قصه گریسی رو هم دنبال میکنیم. لیانم هست. انشالله همه باشن و مثل صدا و سیما پایان این فرانچایز با ازدواج همه زوجین به اتمام برسه .

بازی هم 9 اسفند میاد

ببین دایی من از همین الان موضع خودمو اعلام کردم اگه لیان شخصیت منفی شد
اگه احمق جلوه داده شد، اگه ذره ای از گنگش برای فمنیستی بازی کم شد
اعلام برائت از کمپام :|

...

خب سامر گیم فاستونی تموم شد اما ایکس جعبه مراسم 2025 یعنی مراسم ایکس باکس چه گذشت

...

The Blood of Dawnwalker

ظاهرا سازنده های قدیمی ویچر که از سیدی پروژه قرمز رفتن (cd project red) اومدن استدیویی به نام Rebel Wolves ساختن که اولین اثرشون The Blood of Dawnwalker هه یه بازی جهان باز خوناشامی که شما در نقش Coen مرد جوان خوناشامی هستید که باید عزیزان خودتون رو از جک و جونور ها و خوناشام های خونخوار پلشت نجات بدید.

انتظار زیادی نمیشه داشت به هرحال درسته آدمای خفنی هستن ولی امکانات سی دی پراجکت رد رو ندارن و زیاد ناراحت نشید که چرا تو تریلر یارو بطری خالی رو سر میکشه :/ یه حس و حال دارک و خشنی داره اما گیمپلیش زیاد کره نیست. به هرحال شاید شما خوشتون بیاد.

...

Ninja Gaiden 4

اگه دنبال یه اثر هک اند اسلش خشونت بار سریع و چالش برانگیز اسم و رسم دار هستید این به دردتون میخوره، نینجا گایدن هم مثل باقی شیردوشی های ناشی از کمبود ایده در خدمت شماست ::) یکی میگفت شخصیت هاشو تو این بازی جدید که بعد از خیلی خیلی خیلی سال ها منتشر شده سانسور کردن، آیا چنین چیزی راست است؟

نمیدونم ولی بنظرم گیم جای ارضای حس قوای جن×سی نیست.

...

Beast of Reincarnation

بازیسازی کره بعد از انتشار lies of p و stellar blade خودی نشون داده و اینبار با این اثر که شبیه بلک میث ووکانگ و همون استالربلید هست مارو به یک دختر نخوندم چهره آشنا میکنه که کلا احساسی مثکه بروز نمیده.

Emma the Sealer دختری به همراه سگشه که امید ژاپن پسا آخرزمانی داغون شده توسط هیولاها به این بشر بستست. اشتباه کردم این بازی مال استدیو Game Freak ژآپنیه که بازی پوکمون رو ساخته.

حسش نبود پاک کنم اصلاح کنم:/

گیمپلی بازی هم اگه اون مثال هارو نفهمیدید باید بگم مبارزه سوم شخص در محیطی که بیشترش جنگل بود ولی قشنگ بود انصافا

...

Mudang: Two Hearts

نگارش این مقاله لندهوری رو ساعت هشت صبح شروع کردم و الان یازده و نیم شبه :/ فکر میکردم نصف روز طول بکشه نه یک روزززز ولی این بازی نظرمو جلب کرد و خستگی چشمامو ماساژ تایلندی داد. این یکی واقعا ساخت کره جنوبی و استدیو EVR Studio هستش. یه ایده واقعا جدید و جالب داره. بازی شوتر سوم شخص و کلا اکشن سوم شخصه اما فضای داستان بین تنش های کره جنوبی و شمالیه :)) از زمان کالاف دیوتی مدرن وارفایر 2 کسی ازین ریسکا نمیکرد باو ":)

البته چون تریلر به کره ای هست هیچی نفهمیدم ولی تاجایی که میدونیم از وبتون Moodang ساخته شده و نقش ما بین یک سرباز کره شمالی و یک دختر کیپاپر کره جنوبی جابجا میشه خب طبعیه که اولی بزن بزنه دومی مخفی کاری. چیزی که تو تریلر دیدیم زامبی وار و جاسوسی به علاوه توطئه های دولتی میزنه. امیدوارم یه چیز پر دل و جرات ازش دربیاد. خسته شدم از روایت های ساده شده بی دردسر -.-

بزن روش ای BTS فن :)
جدی رابطه بین آیدول کره ای کیپاپ و کره شمالی دیکتاتور باحاله

...

Cronos: The New Dawn

بالاتر یادی از بلوبر تیم کردیم، گروهی که کسی باور نداشت با سایلنت هیل اون کارو بکنن و اونا الان دارن پخت و پز Cronos: The New Dawn رو نهایی میکنن. با الهام از آلن ویک و دد اسپیس یه بازی ساختن که شما از آینده با یه شکاف زمانی که چه عرض کنم چاک زمانی میرید به 1980 و باید زنده بمونید و صد البته یه عده آدم که یتیم شدن رو از خط زمانی پرت کنید بیرون یا بکشید یا همچین چیزی 🤔

درواقع مردم زمانه با یک بیماری تبدیل به یتیم شدن. والا یتیمم یتیمای قدیم :/ اما شما ظاهرا باید تو این چاک زمانی اونا که هیولا شدن رو حذف کنید که احتمالا به آینده نیان. تو آینده هم اوضاع جالب نیست.

بازی پاییز امسال میاد.

یتیم :/
الکی نمیگم واقعا تو سناریو به اینا میگن یتیم!

...

Call of Duty: Black Ops 7

در نهایت کالاف دیوتی معرفی شد. gears of war e-day هم گور پدرش :/ کلا اثری ازش نبود. اما بلک اوپس هفت چه آش دهن سوزیه آیا؟ نسخه ششم با گیمپلی متنوع، اجبار اتصال به اینترنت و داستان آبکی مارو سورپرایز نکرد چون اکتیویژن سالهاست تو همین روال افتاده. در نسخه هفتم ما در نقش دیوید میسن باید مثل نسخه دوم بلک آپس که بازی حقی بود زمان خودش، با تهداد جهانی و این صوبتا مبارزه کنیم.

تریلرش سینمایی بود و این یوبی سافت بازیا یه اکتیوژن نیومده بود. ای کلک دریایی-.-

شما دیفالت رو بذارید روی همون همیشگی: داستان فقیر و کم، مولتی پلیر و بخش زامبی

#_______________________________#

.

.

.

.

خب بچه ها با نهایت خستگی پایان این خلاصه رو اعلام میکنم و فکر کنم باید برم دیگه درس بخونم تا یازده ترمه نشم چون دیگه خیلی خطرناک میشه -.- این دسته از پست ها معمولا کامنت ندارن ولی شما میتونید با کامنت یه جون به جونم اضافه کنید :) احتمالا یه هفته ای به خودم استراحت بدم.

.

اگه اسم بازیتون نبود، نکته ای بود که نگفتم یا خوشتون اومد بهم بگید، بروم که چشمانم درد میکنند...

آقاثث

🌹mohammad🌹
سه شنبه بیستم خرداد ۱۴۰۴
10:54
دندان روی جگر بگذار.